კურსის აღწერა
კურსის ზოგადი მიმოხილვა:
სტუდენტები შეისწავლიან მომხმარებლის ინტერფეისის (UI) და მომხმარებლის გამოცდილების (UX) დიზაინის საფუძვლებს. კურსის განმავლობაში შეისწავლიან Figma-ს სრულყოფილ დონეზე. გაიგებენ როგორ გამოიყენონ ისინი Figma-ს საშუალებით. კურსის განმავლობაში განხილული პრაქტიკული პროექტები და რეალური ქეისები სტუდენტებს საშუალებას მისცემს მიიღონ სრულყოფილი ცოდნა ამ პროფესიის შესახებ.
კურსის განმავლობაში შეისწავლით:
-
UI/UX დიზაინის პრინციპებს და თეორიებს;
-
Figma-ს, როგორც UI/UX დიზაინის ხელსაწყოს გამოყენებას.
-
მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინის მეთოდოლოგიების ეფექტურ გამოყენებას;
-
UI დიზაინებისა და ინტერაქტიული პროტოტიპების შექმნას Figma-ს გამოყენებით;
-
რეალურ ქეისებზე მუშაობას;
-
პორტფოლიოს შექმნას და შესაბამის პლატფორმებზე განთავსებას;
ნიკოლოზ დევაშვილი
მენტორი
უკვე 6 წელია რაც აქტიურად ვმოღვაწეობ ამ სფეროში. ამ სფეროსთან ჩემი პირველი შეხება იყო 2015 წლის გუგლის ჰაკათონზე დიზაინის რეალურ პროდუქტში გარდაქმნა, სადაც გავიმარჯვეთ.
სამუშაო გამოცდილება: თიბისი ბანკის და მისი შვილობილი პროდუქტების დიზაინის შექმნა და განვითარება;
ბილაინი- მომხმარებელთა გამოცდილების სპეციალისტი;
ლამბდა გეიმისის დიზაინის გუნდის ლიდერი;
ახლა ვმუშაობ: Y Combinator-ის ყველაზე მსხვილად დაფინანსებულ კომპანიაში MENA რეგიონში რომელმაც აწია 193 მილიონი დოლარი და მუშაობს სუპერაპის შექმნაზე. პოზიცია: პროდუქტების დიზაინის მენეჯერი, სადაც მაბარია მობილითი და დელივერი სერვისების მიმართულების განვითარება;
სილაბუსი
ჩვენი პროექტები
FabLab და STEAM პროექტი ევროპულ სკოლაში
პროექტი მომავლის პროფესიები
იტალიური სკოლა
ბაქსვუდის საერთაშორისო სკოლის ინოვაციების ლაბორატორია
პროექტზე დაფუძნებული სწავლება N64 საჯარო სკოლის ბაზაზე
FabLab და STEAM პროექტი სკოლა ჯეჯილში
Co-Working Space და Startup Accelerator საქართველოს უნივერსიტეტში
დარეგისტრირდი
დარეგისტრირდი კურსზე
An error occurred. Try again later